FANDOM

Kosuke Ueki
En Kosuke Ueki
Informació
Nom japonès: 植木 耕助
Nom anglès: Kōsuke Ueki
Nom català: Kosuke Ueki
Primera aparició: Capítol 1 ; Episodi 1
Equip: Equip d'en Ueki (La Llei de Ueki) ;
Tintoreria d'en Nagara (La Llei de Ueki Plus)
Poder: Convertir les escombraries en arbres (La Llei de Ueki) ;
Poder d' "agafar" en forma de "fregona" (La Llei de Ueki Plus)
Raça: Celestial
Edat/Curs: 13 (La Llei de Ueki); 15 (La Llei de Ueki Plus)
En Kosuke Ueki és el protagonista de la sèrie.

Poder i HabilitatsEdit

Té el "Poder de convertir les escombraries en arbres". El seu segon nivell consisteix en "reciclar" el poder dels altres candidats (per exemple quan un candidat transforma una cosa "A" en una cosa "B" el poder del segon nivell d'en Ueki pot fer tornar la cosa "B" en "A").

Armes CelestialsEdit

Té deu armes celestials: el Canó Kurogane, el Braç Hud, l'Espasa Ranma, la Boca Mash, la Columna Pick, Flash Raika, Guliver, Onada Namihara, Ocell Seiku, i finalment el Rei Dimoni.

HistòriaEdit

Primera FaseEdit

Va ser elegit per en Kobayashi pel seu sentit de la justícia. S'uneix al grup dels "10 d'en Robert" en la primera fase de la lluita dels escollits, per, des de dins, destruir el grup i derrotar en Robert Haydn.

Segona FaseEdit

En arribar a la segona fase, forma el seu propi grup en què hi ha: l'Ai, en Sano, la Rinko i en Soya. Després a la tercera fase de la lluita aconsegueix el segon nivell de poder. Al final de la sèrie just abans de la lluita amb l'Anon aconsegueix la 9ª i 10ª estrella gràcies a en Margaret (candidat a rei de l'Anon i en Robert). Finalment aconsegueix el talent en blanc.

Més wikis de Wikia.

Wiki aleatori